torsdag 14 februari 2008

Housecall

3 kommentarer:

donovan sa...

Hej igen. Vad besviken jag blir!! Sen 1989 har inget skrivits om mig och jag blev faktiskt väldigt glad över "DN profilernas" besök hos mig häromdagen. De var två trevliga pojkar men ja känner mig lurad nu när ja vet att allt var ett skådespel. För några år sen bodde jag i Uddevalla och fick där kontakt med "hälsinglandsninjorna", saken är den att vi blev goda vänner och jag har ett gratis uppdrag att ta ut och jag ringde dem i förmiddags. De kommer inte döda er, men de kommer skada er.(dom har sylvassa kaststjärnor)

donovan sa...

Hej igen. Jag har avblåst hämden. Det har ringt hela eftermiddagen från mäniskor som sett inlägget och tyckt ni behandlat mig illa men samtidigt kommit ihåg mitt stora genombrott inom filmens värld och berömt mig. Kortet ni lagt ut på mig är från novenber -84 och symboliserar min lyckligaste tid i livet. Min skådespelartalang blev internationellt erkänd och det är den bilden jag vill att alla ska ha av mig, min favvotröja och mitt bästa leende. Ursäkta mitt utbrott tidigare och tack alla ni på redaktionen./ Donovan

Tzaydjuret sa...

Tack, vi tänker på dig.