söndag 31 oktober 2010

iPod,iChat,iPhone,iPad.........i love. När fan kommer den? Jag vet att dom sitter och trycker på den : )





Såg just på en fin dokumentär om hur musik används i krig. Som skalpen den kan hela eller läka. Ibland har vi bara svårt att direkt se hur saker kommer att landa och användas. Hur det var tänkt och vad reaktionerna blir. Så väl som det vackrast som kärlek. Jag har fan träningsverk i halsen efter allt snack, sång och skratt igår. Så ska springa ner på gymmet och biffa och basta. Sen är man fan top of the line igen! Var och kolla på lite snowboard på dagen i går babbla med fin Fia med då insåg jag igen vilket matfreak man är. Hon undra över en grej vi kasta ihop för några årsen på Haga nån form av glasnuddelpirog. Och rent spontant vad jag käka till frulle. Klart de slår en då man kastar ihop en fet sallad med söta tofustektatärningar som sedan längs på en souresuprem med en bädd av avokado, spenat, grädde, gurka, snittomater, färska kryddor. Med gött bakat bröd med vegirashers on top. Så klart fet müsli med vaniljyogi och grapejuice. Äter inte alla de till frulle?
Gårdagen var superb. Gemytliga sällskap, skön hatt. Magisk. Vi plocka nog hela avenyn tror jag. En del riktigt söta och roliga lirare ute. Folk borde ha halloween oftare och mer detaljer och mer sönder tiltade. Men de kommer. En del är det ju ett satans tryck i levande kärnkraftverk och ja kommer nog ge priset den dagen då nån kommer utklädd till Pentryt ”Pentan” Pite. Det är utmaning det. Kärlek och utmaningar det är väl ändå i slutet av dagen det vi behöver. Tack för alla sköna kommentarer. Ses.

Inga kommentarer: